Sieć klubów fitness CityFit wybrała agencje do prowadzenia biura prasowego, organizacji eventów i komunikacji w mediach społecznościowych.
Obsługą PR dla sieci klubów fitness CityFit zajmie się agencja Glaubicz Garwolińska Consultants. Do jej zadań należeć będzie prowadzenie biura prasowego, w tym zarządzanie bieżącymi kontaktami z mediami oraz organizacja konferencji promujących inauguracje działalności nowych klubów w całej Polsce. GGC wybrano w przetargu, w którym udział wzięły trzy agencje. Za współpracę z klientem ze strony agencji odpowiadają Dominika Stańczyk i Piotr Kabała. Wcześniej za działania PR dla sieci odpowiadała agencja Fedor Consulting.
Agencja interaktywna WebTalk oraz agencja kreatywna Evangelists obsłużą CityFit w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. Do zadań WebTalk należy przygotowanie strategii obecności marki CityFit w social media oraz jej realizacja. Projekt z ramienia WebTalk koordynuje zespół Adama Skrzypka. Treści do działań prowadzonych przez WebTalk dostarcza agencja kreatywna Evangelists. Do zadań Evangelists należy również wsparcie marki w działaniach ATL oraz BTL (video, outdoor, materiały POS). Agencje również wybrano w drodze przetargu. (mb)