Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
CityFit zatrudnia 3 agencje. sieć klubów fitness cityfit wybrała agencje do prowadzenia biura prasowego, organizacji eventów i komunikacji w mediach społecznościowych. obsługą pr dla sieci klubów fitness cityfit zajmie się agencja glaubicz garwolińska consultants. do jej zadań należeć będzie prowadzenie biura prasowego, w tym zarządzanie bieżącymi kontaktami z mediami oraz organizacja konferencji promujących inauguracje działalności nowych klubów w całej polsce. ggc wybrano w przetargu, w którym udział wzięły trzy agencje. za współpracę z klientem ze strony agencji odpowiadają dominika stańczyk i piotr kabała. wcześniej za działania pr dla sieci odpowiadała agencja fedor consulting. agencja interaktywna webtalk oraz agencja kreatywna evangelists obsłużą cityfit w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. do zadań webtalk należy przygotowanie strategii obecności marki cityfit w social media oraz jej realizacja. projekt z ramienia webtalk koordynuje zespół adama skrzypka. treści do działań prowadzonych przez webtalk dostarcza agencja kreatywna evangelists. do zadań evangelists należy również wsparcie marki w działaniach atl oraz btl (video, outdoor, materiały pos). agencje również wybrano w drodze przetargu. (mb).
Sieć klubów fitness CityFit wybrała agencje do prowadzenia biura prasowego, organizacji eventów i komunikacji w mediach społecznościowych.
Obsługą PR dla sieci klubów fitness CityFit zajmie się agencja Glaubicz Garwolińska Consultants. Do jej zadań należeć będzie prowadzenie biura prasowego, w tym zarządzanie bieżącymi kontaktami z mediami oraz organizacja konferencji promujących inauguracje działalności nowych klubów w całej Polsce. GGC wybrano w przetargu, w którym udział wzięły trzy agencje. Za współpracę z klientem ze strony agencji odpowiadają Dominika Stańczyk i Piotr Kabała. Wcześniej za działania PR dla sieci odpowiadała agencja Fedor Consulting.
Agencja interaktywna WebTalk oraz agencja kreatywna Evangelists obsłużą CityFit w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. Do zadań WebTalk należy przygotowanie strategii obecności marki CityFit w social media oraz jej realizacja. Projekt z ramienia WebTalk koordynuje zespół Adama Skrzypka. Treści do działań prowadzonych przez WebTalk dostarcza agencja kreatywna Evangelists. Do zadań Evangelists należy również wsparcie marki w działaniach ATL oraz BTL (video, outdoor, materiały POS). Agencje również wybrano w drodze przetargu. (mb)