W sierpniu 2024 roku do grona członków Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Clear Communicaton Group.
Anna Nalewajk-Duma, partnerka zarządzająca Clear Communication Group, podkreśla, że „decyzja o przystąpieniu do Związku Firm Public Relations wynika z chęci aktywnego udziału w kształtowaniu przyszłości branży PR”. „Wierzymy, że współpraca w ramach ZFPR pozwoli nam na wymianę najlepszych praktyk, lepsze zrozumienie dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku oraz wspólne wyznaczanie standardów, które będą korzystne dla wszystkich uczestników rynku – agencji, klientów, jak i mediów” – dodaje Nalewajk-Duma.
Clear Communication Group specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych, finansach, nowych technologiach, retail, e-commerce, logistyce, komunikacji zmiany oraz komunikacji kryzysowej. Agencja wpiera także klientów w promocji działań CSR i employerbrandingowych.
Do klientów Clear Communication Group należą m.in. BLIK, Deloitte, Alior Bank, Fiserv Polska oraz Santander Consumer Bank.
ZFPR zrzesza obecnie 37 agencji. (ao)