poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościClickCommunity ma nową identyfikację wizualną

ClickCommunity ma nową identyfikację wizualną

ClickCommunity po dziesięciu latach dokonało rebrandingu. Krakowska agencja social media zmieniła logo, kolorystykę, stronę internetową oraz oprawę wizualną. Nowe logo nawiązuje do najnowszego produktu agencji – Content Machine – czyli zautomatyzowanego procesu tworzenia contentu online.

Dodatkowo ClickCommunity wprowadziło hasło „poznaj i daj się poznać”, zaznaczając, że social media to ludzie, którzy chcą poznać marki od najlepszej strony, a media społecznościowe dają im taką możliwość.

„Dokonaliśmy rebrandingu, ponieważ poprzednia identyfikacja wizualna przestała odzwierciedlać to, jak działamy i jaka jest nasza filozofia pracy oraz sposób realizacji projektów” – komentuje Paulina Wiesiołek, Managing Director w ClickCommunity. „To logo przestało do nas pasować, myślami wybiegamy w przyszłość, tworzymy zmianę. Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni” – dodaje. 

Poprzednie logo agencji

(kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj