ClickCommunity po dziesięciu latach dokonało rebrandingu. Krakowska agencja social media zmieniła logo, kolorystykę, stronę internetową oraz oprawę wizualną. Nowe logo nawiązuje do najnowszego produktu agencji – Content Machine – czyli zautomatyzowanego procesu tworzenia contentu online.
Dodatkowo ClickCommunity wprowadziło hasło „poznaj i daj się poznać”, zaznaczając, że social media to ludzie, którzy chcą poznać marki od najlepszej strony, a media społecznościowe dają im taką możliwość.
„Dokonaliśmy rebrandingu, ponieważ poprzednia identyfikacja wizualna przestała odzwierciedlać to, jak działamy i jaka jest nasza filozofia pracy oraz sposób realizacji projektów” – komentuje Paulina Wiesiołek, Managing Director w ClickCommunity. „To logo przestało do nas pasować, myślami wybiegamy w przyszłość, tworzymy zmianę. Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni” – dodaje.
Poprzednie logo agencji
(kd)