We wrześniu 2018 roku agencja Clue PR ogłosiła, że została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. „Od dawna wychodzimy poza strefę komfortu, jaką tworzył klasycznie rozumiany PR” – czytamy w komunikacie prasowym wypowiedź Alicji Wysockiej-Świtały, partner zarządzającej firmy. Jak przekonują szefowie Clue PR, dołączenie do IAB Polska jest „naturalnym krokiem w rozwoju agencji”.
Wysocka-Świtała informuje w komentarzu dla PRoto.pl, że w najbliższym czasie jej zespół skupi się na rozwoju w kierunku „budowania brand stories i unikalnego contentu oferowanego mediom”. Clue PR ma dołączyć do grup roboczych skupionych wokół content marketingu i PR-u, ale chce także poszerzać swoje kompetencje w obszarze big data.
„Od początku myśleliśmy o komunikacji jak o holistycznym procesie, pozwalającym łączyć kompetencje opowiadania historii, relacji z mediami i influencerami, jak i sprawnych działań digitalowych” – komentuje Wysocka-Świtała.
IAB Polska zrzesza obecnie 240 firm świadczących swoje usługi w środowisku internetowym: portale, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, spółki technologiczne czy reklamodawcy. Od niedawna w stowarzyszeniu są także agencje public relations – oprócz Clue PR do grona członków dołączyły 24/7Communication oraz Monday. (mp)