niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościClue PR odpowiada za kampanię Fellowes

Clue PR odpowiada za kampanię Fellowes

Clue PR nawiązało współpracę z marką Fellowes, oferującą wyposażenie biura. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie ekspertów marki i content management w ramach najnowszej kampanii, w której marka Fellowes porusza kwestię ergonomii stanowiska pracy biurowej i chce dotrzeć do osób pracujących zdalnie.

Clue PR odpowiada za opracowanie strategii i realizację kampanii PR. Współpraca rozpoczęła się w grudniu 2020 roku, teraz natomiast ruszyła kampania. Kontrakt jest projektowy (na trzy miesiące) z możliwością przedłużenia.

Po stronie agencji obsługą klienta zajmuje się zespół prowadzony przez Katarzynę Miklaszewską, Account Director. Strony nie podają więcej szczegółów na temat współpracy. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj