W marcu 2025 roku Clue PR wprowadza nową identyfikację wizualną. Rebranding obejmuje nowe logo oraz odświeżoną i bardziej wyrazistą typografię. Zmiany mają na celu podkreślenie otwartości agencji na nowe wyzwania zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.
Agencja podkreśla, że zależało jej na tym, by w nowej identyfikacji wizualnej zachować to, co dotychczas wyróżniało markę na rynku. Kluczowym założeniem wprowadzonych zmian było odzwierciedlenie wartości, którymi kieruje się Clue PR w swojej działalności: łączenie nowoczesnych technologii z nastawieniem na rezultat i dbałością o klarowną komunikację. „Efekt to spójna, przemyślana oprawa wizualna, która ma wspierać firmę w skutecznym budowaniu wizerunku i relacji – zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych. Nowy wizerunek to ważny krok w rozwoju Clue PR, który pokazuje energię i gotowość do podejmowania wyzwań” – przekazał zespół agencji.
Centralnym punktem nowego logo jest litera C ze strzałką, która teraz jest ściśle zintegrowana z logotypem. Wprowadzenie bardziej intensywnych przejść barw w literach ma natomiast podkreślać „twórcze podejście Clue PR, zostawiając przy tym sporo miejsca na różne warianty graficzne” – wyjaśnia agencja.
Za projekt graficzny nowej identyfikacji wizualnej odpowiada agencja Dedadi pod bezpośrednim nadzorem jej szefa i Graphic Designera – Marcina Kruka. (kn)