Gazeta.pl donosi, że telewizja CNN kręci spoty reklamowe o Polsce, towarzyszące redakcyjnemu programowi „Eye on Poland”, który w październiku pojawi się na antenie CNN. Jak donosi portal jest to jedna z największych kampanii promujących Polskę i polskie miasta. Zostaną nakręcone cztery filmy promocyjne, osobne o Warszawie i Łodzi i dwa zbiorowe, w których pokazane zostaną między innymi: Hel, Gdańsk, Sopot czy Zakopane.
Program „Eye on Poland” to 15 godzin relacji o naszym kraju w ciągu jednego tygodnia. „CNN nigdy nie zwrócił swojego »oka« na Polskę. Dotychczas obiektami zainteresowań amerykańskiej telewizji były takie kraje, jak Chiny, Rosja, Brazylia i Francja” – czytamy w artykule.
Portal informuje również, ze Łódź za film i wykupienie czasu antenowego zapłaci około 250 tys. dolarów. Dodaje także, że CNN odda prawa autorskie do filmu łódzkiemu magistratowi, co pozwoli na pokazywanie go w telewizjach całego świata. (mk)