niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościCo czeka branżę interaktywną w 2013 roku

Co czeka branżę interaktywną w 2013 roku

Przekazy reklamowe na Facebooku w przyszłym roku będą lepiej widoczne, bardziej nachalne i jeszcze bardziej interaktywne – przewiduje The Futures, prognostyczny oddział Millward Brown.

Przekazy marek będą jeszcze lepiej widoczne na stronach użytkowników Facebooka. Wszystko przez dążenie serwisu do osiągnięcia maksymalnych zysków z reklam. Dzięki nowym formom reklamy marki uzyskają nowe formy dostępu do odbiorców.

Z czasem zacznie się zmieniać rola urządzeń mobilnych. Smartfony staną się uniwersalnymi pilotami, które umożliwią sterowanie innymi urządzeniami oraz wyświetlanie na nich treści z telefonu. W związku z tym marketerzy, tworząc treści przeznaczone dla smartofnów powinni je również dostosować do wyświetlania np. na ekranie telewizora.

W 2013 roku w internecie wzrośnie ilość informacji z płatnym dostępem. Dotyczy to zwłaszcza serwisów tworzonych jako dodatki do istniejących już mediów, typu internetowe wydania gazet. W związku z tym reklamy tam zamieszczane będą trafiały do ograniczonych liczebnie i bardziej jednolitych grup odbiorców.

Kampanie przeprowadzane w sieci coraz częściej będą planowane na bieżąco. Obecnie takie kampanie są rodzajem gadżetów, ale w przyszłym roku będą powszechne. Na podstawie wyników i statystyk marketerzy będą kształtowali swój przekaz „na żywo”.

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj