poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCo jest potrzebne do osiągnięcia marketingowego sukcesu?

Co jest potrzebne do osiągnięcia marketingowego sukcesu?

Zintegrowany program marketingowy składa się z wielu elementów, które wprowadzone w odpowiednim czasie oraz dobrane w odpowiednich proporcjach zapewniają sukces. Nie zawsze jednak znajdują się wśród nich działania PR-owskie, i jest to wielki błąd – pisze na stronie aboutpublicrelations.net Peter Granat.

Realizacji ogólnego planu gospodarczego powinna towarzyszyć wartość dodana, jaką jest przejrzystość działań, a którą mogą zapewnić działania PR-owskie. Tylko dzięki niej będzie możliwe realizowanie kolejnych etapów strategii marketingowej.

Co zrobić, aby działania z zakresu PR-u były skuteczne i rzeczywiście sprawiały, że działania firmy będą przejrzyste a ona sama uchodziła za godną zaufania? Autor zaznacza, że działania PR-owskie przynoszą najlepsze efekty wtedy, gdy realizowane są systematyczne przez dłuższy okres czasu. Przy ich realizacji ważną kwestią jest także dostateczna wymiana informacji pomiędzy specjalistami ds. PR a firmą, której wizerunek jest kształtowany – czytamy w artykule. (ks)

Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj