Press opublikował najciekawsze wypowiedzi przedstawicieli mediów i świata PR-u na temat tego, jakie ostatnie wydarzenia w branży wydają się im dziwne i niezrozumiałe. Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, przyznaje, że zdziwiło go zaskoczenie agencji PR-owskich po wprowadzeniu regulacji unijnych zakazujących artykułów sponsorowanych. „Zdziwiło mnie zaliczanie artykułów sponsorowanych do PR, a jeszcze bardziej zdolność do adaptacji – artykuł sponsorowany w ciągu zaledwie dwóch tygodni nazwany został »tekstem – PR-owskim«, i znów jesteśmy legalni” – mówi. Dodaje także, że dziwi go przyrost e-maili od coraz większej liczby mediów, powiadamiających o chęci publikacji pod warunkiem zapłacenia za artykuł, bądź wykupienia u nich reklamy.
Szymon Walkiewicz prezes agencji marketingowej Walk Group uznaje za dziwną akceptację świata poczynań chińskiego rządu i notorycznego łamania praw człowieka w Chinach. Anna Załuska senior account manager w Rowland Communications uważa natomiast, że zadziwiająca jest niekompetencja wśród polityków i osób na wysokich stanowiskach w instytucjach publicznych. Mateusz Zmyślony dyrektor kreatywny agencji Eskadra przyznaje, że dziwi go słaby poziom synergii między PR-em, reklamą, a marketingiem sprzedaży. (mk)