czwartek, 13 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaCo nas czeka w komunikacji wewnętrznej? Zbliża się 8. edycja Internal Communication...

Co nas czeka w komunikacji wewnętrznej? Zbliża się 8. edycja Internal Communication Meeting

W komunikacji wewnętrznej zbliżają się istotne zmiany, które będą miały duży wpływ na sposób, w jaki organizacje komunikują się z pracownikami. Przyszłość tego obszaru będzie kształtowana przez cyfrową transformację, która zmienia zarówno narzędzia, metody, jak i obszary komunikacji. O tym właśnie już 24 kwietnia 2025 roku będzie mowa podczas 8. edycji konferencji Internal Communication Meeting. Portal PRoto.pl objął wydarzenie patronatem medialnym.

Jak podkreślają organizatorzy, kluczowe wyzwania, którym organizacje będą musiały stawić czoła, to: cyfrowa transformacja związana z AI w obszarze w komunikacji wewnętrznej oraz komunikacja zarządzania zmianą zachodzącą w organizacji w kontekście transformacji procesów w całej firmie.

„Samo wdrożenie nie wystarczy. Do skutecznego wdrożenia niezbędne jest zrozumienie i poparcie tego procesu, a przede wszystkim jego celu, w całej organizacji. A do tego potrzebna jest komunikacja wewnętrzna” – zaznaczają.

Z Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą* wynika, że pozytywne czynniki wpływające na wynik wdrożenia to obecnie:

  • Zaangażowanie pracowników w proces zmian – wskazane przez 76 proc. uczestników badania.
  • Postawa menedżerów najwyższego szczebla – wskazane przez 75 proc. uczestników badania.
  • Wizja i kierunek zmian – 74 proc. odpowiedzi.
  • Praca zespołowa – 74 proc. odpowiedzi.

Wśród czynników negatywnych dominują:

  • Sabotowanie procesu zmian przez niektórych pracowników – 46 proc. wskazań.
  • Emocje – 37 proc.

„Jak pokazują badania, komunikacja wewnętrzna staje się fundamentem sukcesu procesów zmian, a transparentność, autentyczność i zaangażowanie w komunikację to kluczowe elementy w budowaniu zaufania w czasie transformacji. Co jeszcze nas czeka w komunikacji wewnętrznej? O tym porozmawiamy podczas 8. edycji naszej konferencji. Wszystko, jak zawsze, na konkretnych przykładach, narzędziach i doświadczeniach” – mówi Magdalena Kuropieska-Deloff, Co-founder agencji IC Mobile Internal Communication, która organizuje wydarzenie.  

Podczas konferencji wystąpią praktycy komunikacji wewnętrznej z takich organizacji jak: Quico, Duni Group, BUZZcenter, Nationale-Nederlanden, BNP Paribas, Europapier Polska, Frontex, Bunge, Decathlon, PepsiCo, Michelin Polska, Akademia Leona Koźmińskiego.

W programie, poza tradycyjnymi prelekcjami i panelami, zaplanowano również:

  • Sesje case studies – miniprelekcje w serii na ten sam temat jako odpowiedź na potrzebę poznawania wielu przykładów z rynku.
  • Inspiracje out of the IC – prelekcje ekspertów spoza komunikacji wewnętrznej, od których można czerpać w internal communication.
  • Galę Konkursu IC Biznes Partner – podczas której poznamy laureatów 3. edycji konkursu dla komunikacji wewnętrznej. Zgłoszenia można przysyłać do 12 marca!

Szczegółowe informacje oraz zapisy na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

* Raport z badania OBZZ2024 – wnioski i rekomendacje z IX Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą

Organizator: IC Mobile (Internal Communication)
Partner: Quico
Partner technologiczny: MKonferencja
Patroni medialni: Capital24.tv Polska, PRoto.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj