27 marca 2025 roku odbędzie się trzecia edycja BETTER DeepDive „Pokolenia jako interesariusze. Co to jest RE-Generation? Czy jest już B Generation?”. Tym razem eksperci – w dialogu z publicznością – podzielą się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na temat współpracy pokoleń w budowaniu gospodarki przyszłości. Organizatorem wydarzenia jest Better, firma consultingowa działająca w obszarze strategii sustainability i regeneratywnej gospodarki. Wydarzenie odbędzie się stacjonarnie w Kinogramie w Fabryce Norblina w Warszawie.
Jak zwracają uwagę organizatorzy, pogłębiające się różnice społeczne, nawet w obszarze języka jakim opisywany jest świat, skłaniają do pesymistycznych refleksji, a jednocześnie rośnie też coraz większa grupa zorientowana na zmiany. W związku z tym eksperci i praktycy z branży chcą porozmawiać m.in. o tym:
- Czy rzeczywiście „młodzi” chcą zmieniać świat, a „starsi” trzymają się business as usual?
- Jak pokolenia widzą siebie nawzajem i kto powinien planować przyszłość – starsi dla młodych czy młodzi dla siebie?
- Czy rodzi się globalny ruch międzypokoleniowy na rzecz bardziej inkluzywnego i zrównoważonego świata?
- Jak w ruchu B Corp myśli się o odpowiedzialności wobec kolejnych pokoleń?
Do grona prelegentów i panelistów organizatorzy zaprosili ekspertów i praktyków z branży. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się m.in.: Tom Cummings, Chair, Member of the Supervisory Board, B Lab Europe, Partner w NOW Partners, Karolina Wigura, socjolożka i historyczka idei, Agnieszka Owsianko, Quantitative Research & Analysis Directorka w 4P, Agnieszka Lepsik-Smolarek, Country Total Rewards Managerka w IKEA Group, Anna Podkowińska-Tretyn, Country Directorka Poland & Czech Republic w Too Good To Go, oraz Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca w Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Szczegóły dotyczące agendy i prelegentów znajdują się są na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kn)