sobota, 4 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościCo z tym PR-em w kryzysie?

Co z tym PR-em w kryzysie?

O tym, w jaki sposób kryzys wpływa na łódzkie agencje PR-owskie można przeczytać w łódzkiej Gazecie Wyborczej. Chociaż różni eksperci początkowo sądzili, że pogorszenie sytuacji finansowej będzie szansą dla firm oferujących usługi w zakresie komunikacji kryzysowej, to teraz, jak zauważa autorka tekstu, zmienili zdanie. „Dziś część analityków wieszczy, że przetrwają tylko najlepsi”.

Cytowani w artykule przedstawiciele łódzkich firm PR mówią o konieczności zachowania spokoju i niepoddawaniu się panice. Sylwia Paneth-Malska z agencji Toolbox Creative Communications stwierdza „Obserwujemy wyraźny odwrót od działań wysokobudżetowych, jak kupno powierzchni reklamowej czy czasu antenowego. Te pieniądze wykorzystywane są teraz na działania PR”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj