Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Coca-Cola HBC z nową kierowniczką komunikacji zewnętrznej. karolina orman z początkiem lutego 2022 roku dołączyła do coca-cola hbc, gdzie objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w polsce i krajach bałtyckich. pracuje w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju. orman odpowiada za całą komunikację zewnętrzną firmy, w tym relacje z mediami, konsumentami i klientami, a także współpracę w tych obszarach z zespołami firmy z litwy, łotwy i estonii. w branży pr karolina orman pracuje od blisko dziewięciu lat. przed dołączeniem do coca-coli pracowała w agencjach public relations msl i edelman. przez ostatnie dwa lata była zajmowała się pr-em korporacyjnym i wizerunkiem serwisu netflix w polsce i w krajach europy środkowej. wcześniej specjalizowała się w komunikacji produktowej – prowadziła działania przede wszystkim dla klientów z branży technologicznej i telekomunikacyjnej, takich jak sharp, bose, lg, oppo czy play. ma doświadczenie także w realizacji projektów z obszaru csr i zrównoważonego rozwoju m.in dla amazona, a w ramach działań pro bono msl kierowała komunikacją fundacji k.i.d.s. poprzednio w coca-cola hbc funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju pełniła paulina trzaskowska, która zakończyła współpracę z firmą. (mb).
Karolina Orman z początkiem lutego 2022 roku dołączyła do Coca-Cola HBC, gdzie objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich. Pracuje w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju.
Orman odpowiada za całą komunikację zewnętrzną firmy, w tym relacje z mediami, konsumentami i klientami, a także współpracę w tych obszarach z zespołami firmy z Litwy, Łotwy i Estonii.
W branży PR Karolina Orman pracuje od blisko dziewięciu lat. Przed dołączeniem do Coca-Coli pracowała w agencjach public relations MSL i Edelman. Przez ostatnie dwa lata była zajmowała się PR-em korporacyjnym i wizerunkiem serwisu Netflix w Polsce i w krajach Europy Środkowej. Wcześniej specjalizowała się w komunikacji produktowej – prowadziła działania przede wszystkim dla klientów z branży technologicznej i telekomunikacyjnej, takich jak Sharp, Bose, LG, OPPO czy Play. Ma doświadczenie także w realizacji projektów z obszaru CSR i zrównoważonego rozwoju m.in dla Amazona, a w ramach działań pro bono MSL kierowała komunikacją fundacji K.I.D.S.
Poprzednio w Coca-Cola HBC funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju pełniła Paulina Trzaskowska, która zakończyła współpracę z firmą. (mb)