poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCodemedia zajmuje się komunikacją Marine Harvest Polska

Codemedia zajmuje się komunikacją Marine Harvest Polska

Za komunikację w ramach kampanii promującej produkty Marine Harvest Polska – hodowcy i przetwórcy łososia atlantyckiego – odpowiada dom mediowy Codemedia. Firma koncentruje się na obsłudze strategicznej i mediowej klienta. Współpraca ma na celu długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku marek z portfolio Marine Harvest Polska – w planach są: obsługa mediów społecznościowych, działania z influencerami, content marketing. Z ramienia Codemedia za koordynowanie prac dla klienta odpowiadają Anna Lipińska i Marta Gilbas.

Jak dotąd Marine Harvest Polska prowadził prowadził komunikację własnymi siłami. Umowę z domem mediowym podpisano na czas nieokreślony. (mp)

Codemedia korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj