ComPress otwiera nowy dział ComPress Publishing, który będzie realizował działania badawcze zarówno dla branży PR, jak i innych sektorów. Partnerem jest PMR Research. Pierwszym oficjalnym projektem jest opublikowany niedawno przez PRoto.pl raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 r.”.
Działem kieruje Adam Sanocki, account director. „Rozwój nowych technologii i wiążące się z tym zmiany w procesie dokonywania zakupu, przepowiadany »koniec« reklamy oraz kolejne fale kryzysu każą firmom przewartościowywać dotychczasowe podejście do marketingu i PR. ComPress Publishing dedykuje swoje usługi tym, którzy w obecnych czasach chcą optymalnie zarządzać swoimi działaniami komunikacyjnymi w synergii z marketingiem i sprzedażą” – tłumaczy Sanocki.
Pierwszy projekt – raport „Plany wydatków na PR w polskich przedsiębiorstwach w 2013 roku” – zawiera szczegółowe omówienie wyników badań, jakie ComPress wspólnie z PMR przeprowadził na próbie 521 polskich przedsiębiorstw z sześciu branż zatrudniających ponad 100 osób. Dokument był szeroko komentowany na łamach PRoto.pl:
>>Arkadiusz Mierzwa: cudowny efekt mnożnika kreacji pieniądza?
>>Ryszard Solski: jak będzie naprawdę – zobaczymy za kilka miesięcy