Warszawska agencja Consulting’n more, obecna na rynku od 12 lat, zdecydowała się na rebranding. Od ostatnich dni maja 2020 roku działa pod nazwą More communications agency. Rozszerzono też zakres realizowanych przez nią działań – firma zamierza świadczyć „usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej”. Zmianie nazwy towarzyszy wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej, a także odmieniona strona internetowa.
Jak informuje agencja, wprowadzone teraz zmiany są wynikiem strategii realizowanej od kilku lat, zakładającej rozwój kompetencji w kierunku komunikacji 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych i współpracy z influencerami. More communications agency będzie zajmować się planowaniem, realizacją i koordynacją działań w sześciu głównych obszarach: strategie komunikacji, media, social media, content marketing & digital, influencer marketing i event marketing.
Poprzednie logo agencji
„Zależało nam, aby w procesie zmiany tożsamości agencji zaakcentować kompleksowość naszych usług. Obecna oferta jest koncentracją wiedzy i doświadczenia, które zdobywaliśmy przez lata. Podkreśliliśmy jednocześnie to, co nas wyróżnia – nastawienie na partnerstwo i dialog z klientem, który w obecnej rzeczywistości, bardziej niż kiedykolwiek, ma znaczenie” – komentuje Jakub Zajdel, założyciel i CEO More communications agency.
Agencja od 2017 roku należy do IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR i jest w niej jedynym polskim reprezentantem. (mb)