Firma Continental Opony Polska od listopada 2019 roku obsługiwana jest przez OneMulti. Agencja zajmuje się całościową obsługą public relations. Do jej obowiązków należy realizacja strategii PR, prowadzenie relacji z mediami i doradztwo komunikacyjne.
OneMulti powierzono komunikację strategii bezpieczeństwa „Wizja Zero” (wizji świata bez wypadków drogowych), a także PR produktowy m.in. dla opon do aut osobowych oraz przeznaczonych do pojazdów użytkowych. Prowadzone przez agencję działania będą polegać na przygotowywaniu komunikatów i informacji prasowych, pozycjonowaniu ekspertów firmy, utrzymywania relacji z dziennikarzami, organizacji konferencji prasowych i spotkań z mediami. OneMulti zajmie się też współpracą z influencerami. Agencja będzie odpowiedzialna też za komunikację udziału firmy w projekcie Extreme E, którego koncern jest partnerem założycielem.
Agencję wybrano w przetargu. Strony nie podają pozostałych szczegółów współpracy.
Poprzednio Continental był obsługiwany przez agencję ConTrust Communication. (mb)