Agencja ConTrust podjęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji szóstej edycji ECCO Walkathonu.
W ramach przyjętej strategii zespół specjalistów zorganizuje podsumowanie pięciu edycji ECCO Walkathonu, a także we współpracy z fundacjami zaangażowanymi w akcję, zrealizuje działania promujące aktywną charytatywność wśród Polaków. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, pozyskanie patronów medialnych i zaangażowanie celebrytów.
Ze strony agencji ConTrust projekt koordynuje Marta Rakoczy. Agencja pracowała już z ECCO przy okazji Walkathonu w 2008 roku. W ubiegłym roku marsz obsługiwał Pleon(obecnie Proximity).
Tegoroczna edycja ECCO Walkathonu odbędzie się w sobotę, 11 września 2010 roku. (bs)