Pod koniec października 2021 roku do Stowarzyszenia Agencji Public Relations dołączyły trzy firmy – Cook Communications, Prime Time PR i Winston. Organizacja branżowa informuje o tym w ramach podsumowania swojej rocznej działalności. Do SAPR-u należy już 37 agencji.
Cook Communications powstało w 2003 roku i świadczy usługi w obszarach PR-u korporacyjnego, konsumenckiego, finansowego oraz relacji inwestorskich. Agencja została zarejestrowana w Wielkiej Brytanii, natomiast obecnie posiada swoje oddziały w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Sofii i Bukareszcie oraz przedstawicielstwa w Brukseli i w Wiedniu.
Prime Time PR to natomiast agencja specjalizująca się w branży nieruchomości, głównie deweloperów mieszkaniowych. Firma oferuje również obsługę mediów społecznościowych, wsparcie podczas kryzysów, a także tworzenie identyfikacji wizualnej marki. Krakowska agencja działa od 2011 roku.
Z kolei warszawski Winstone działa na rynku od dziesięciu lat. Firma zajmuje się zarządzaniem kryzysami wizerunkowymi oraz doradztwem strategicznym. Ma doświadczenie m.in. we wspieraniu negocjacji biznesowych, dbaniu o media relations w trakcie trwających sporów prawnych, walce ze stereotypami wizerunkowymi oraz odbudowie wizerunku po kryzysie.
SAPR przy okazji poinformował również o prowadzonych obecnie działaniach. Stowarzyszenie przekazuje m.in., że pracuje nad Olimpiadą PR skierowaną do uczniów liceów. Ponadto niebawem ma ukazać się książka, zawierająca praktyczne wskazówki dotyczące działania agencji PR. Do innych inicjatyw SAPR należą m.in. kursy wewnętrzne dla PR-owców, konkursy branżowe, katalog Standardów Profesjonalnych PR czy analiza rynku PR – Think Thank SAPR. (as)