Corsair, producent podzespołów komputerowych, w związku z rozwojem w Europie Środkowej i Wschodniej tworzy w Polsce dział public relations i marketingu. Kieruje nim Michał Rozpendowski, który od stycznia 2018 roku odpowiada za działania wizerunkowe firmy na trzech rynkach – w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Do jego zadań należy komunikacja zewnętrzna, budowanie relacji z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz influencer marketing.
Dział PR-u i marketingu w Corsair na Polskę, Czechy i Słowację jest obecnie jednoosobowy i stanowi odrębny zespół w ramach kilkudziesięcioosobowej grupy PR-owców i marketingowców, pracujących w strukturach firmy na całym świecie.
Michał Rozpendowski poprzednio, przez dwa lata, był związany z agencją Galaktus PR, gdzie odpowiadał za dział PR i współpracował z firmami takimi jak ROCCAT, SteelSeries, Trust International i Trust Gaming, Megabajt, Gaijin Entertainment (War Thunder, Crossout), Battlestate Games (Escape from Tarkov) czy Hyperbook. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie. (mb)