Strona fleetstreetblues.blogspot.com przytacza treść informacji prasowej, będącej świetnym przykładem „leniwego PR-u”. Jak czytamy na stronie, dobrą praktyką wśród PR-owców jest personalizowanie wysyłanych informacji prasowych – tworzenie pewnego schematu i dobieranie szczegółów pasujących do odbiorcy. Czynią tak agencje małe i duże.
Tymczasem agencja Haygrath odkryła nowy poziom personalizowania informacji prasowych – w sam raz dla leniwych dziennikarzy i PR-owców. Otóż w informacji prasowej wysłanej w imieniu marki Velvet zachęca ona dziennikarzy, żeby sami sobie spersonalizowali informację. W polu xxx wystarczy wstawić nazwę odpowiedniego regionu (informacja przeznaczona była dla gazet regionalnych). Co ciekawe agencja, która przygotowała tę notkę prasową obiecuje swoim klientom „indywidualne podejście i uwagę niespotykaną nigdzie indziej”. (ks)