Firma badawcza tworzy w Polsce specjalny zespół, którego zadaniem będzie wsparcie komunikacyjne i kreatywne dla Kantar Millward Brown i Kantar TNS. Creative House zajmie się obsługą komunikacji i public relations spółek Kantar Insights. Ma też wspierać poszczególne zespoły badawcze w procesie przygotowania i realizowania ofert dla klientów.
Szefem czteroosobowego zespołu został Mateusz Galica, który dotychczas pracował jako szef komunikacji i Client Service Director w Kantar TNS (wcześniej TNS Polska i TNS OBOP). W branży badawczej działa od 1999 roku. Wcześniej związany był z rynkiem medialnym i reklamowym. Jest prezesem zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, członkiem PR Academy i członkiem Rady Ekspertów Think Tank.
Do zespołu Creative House należą także: Kuba Antoszewski (dotychczasowy PR Manager Millward Brown w Polsce), Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska (pracowały dotąd w zespole marketingu Kantar TNS).
Na zdj. głównym od lewej: Kuba Antoszewski, Mateusz Galica, Dominika Kluczna, Anna Kolanowska, Justyna Marcinkowska.
(mp)