Marka obuwnicza Crocs i producent przekąsek Pringles połączyli siły i stworzyli wspólną kolekcję. Jej głównym produktem są buty Pringles x Crocs Classic Crush Boot, które posiadają specjalną kieszonkę na puszkę Pringles umożliwiającą „podjadanie bez użycia rąk” – podaje thedrum.com.
O współpracy po raz pierwszy poinformował George Kittle, rozgrywający drużyny futbolowej San Francisco 49ers. Promowaniem produktów zajmuje się także tiktoker Chrs Olsen – czytamy.
Źródło: instagram.com/gkittle
Źródło: instagram.com/crocs
Jak donosi źródło, w kolekcji poza wspomnianymi butami Pringles x Crocs Classic Crush Boot znajdują się również limitowane, inspirowane Pringlesami klasyczne chodaki i klapki. Każdy z produktów jest ozdobiony kultowymi wąsami Pana P i charmsami Pringles x Crocs Jibbitz.
„Pierwsza współpraca obuwnicza Pringles zapewnia to, co obie nasze marki robią najlepiej: wprowadzanie pomysłowości do mody i smaku” – mówi Mauricio Jenkins, szef marketingu Pringles w USA, cytowany przez źródło.
Od 16 kwietnia 2024 roku nowa kolekcja będzie dostępna na stronie internetowej marki Crocs. Konsumenci, którzy wcześniej kupią parę butów w USA, otrzymają dodatkowo przekąskę Pringles Croc-Tail Party – donosi thedrum.com. (ao)