Na Targach Dobrych Praktyk, które odbyły się w dniach 7-8 listopada w trakcie dorocznej konferencji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, mogliśmy się dowiedzieć o strategii CSR Instytutu Monitorowania Mediów. Projekt CSR IMM powstał w 2002 roku i jest kompleksowym zestawem działań odpowiedzialnych społecznie.
Strategia obejmuje następujące obszary: relacje z klientami, relacje ze społeczeństwem, relacje z pracownikami oraz relacje z dostawcami i partnerami. W ramach działań odpowiedzialnego biznesu Instytut wspiera działalność organizacji społecznych i charytatywnych, przygotowuje ogólnodostępne raporty i analizy, a także podejmuje samodzielne inicjatywy takie jak konkurs dla studentów „PRaktykuj za granicą” lub akcja świąteczna „Wigilia za kartki”.
„Cieszymy się, że nasza praktyka została wyróżniona i mogliśmy zaprezentować się wśród wielu znanych firm, dla których polityka CSR jest standardowym działaniem”- skomentowała udział Instytutu w Targach Agata Szybieniecka, Specjalista ds. PR IMM.