poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCSR: Kto dobrze radzi sobie z komunikowniem w mediach społecznościowych?

CSR: Kto dobrze radzi sobie z komunikowniem w mediach społecznościowych?

General Electric, IBM, Starbucks i Ford – to firmy, które według twórców badania Media Sustainability Index najlepiej radzą sobie z komunikacją dotyczącą CSR w mediach społecznościowych.

W ramach badania przygotowanego przez organizację Social Media Influence przyjrzano się 287 firmom z Europy i USA, figurującym w Dow Jones Sustainability Index. Mimo iż 85 proc. z nich wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji marketingowej i PR, to jedynie jedna czwarta traktuje je również jako kanał komunikacji CSR. W tym gronie najwięcej jest firm z branży technologicznej. Najsłabiej reprezentowaną branżą są natomiast koncerny paliwowe i gazowe. Wśród 25 przebadanych firm z tego sektora jedynie 4 wykorzystywały media społecznościowe do komunikowania o kwestiach dotyczących zaangażowania społecznego i zrównoważonego rozwoju. (ks)

Cały raport

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj