niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościCSR w Polsce – nowe tendencje

CSR w Polsce – nowe tendencje

W Gazecie Finansowej Bolesław Rok pisze o nowych tendencjach społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. Jak zauważa autor artykułu, temat CSR-u coraz częściej podejmują media. Niestety dziennikarze często „piszą w sposób nierzetelny i przesadnie krytyczny o biznesie”. Zdaniem Roka, nie zdają sobie oni sprawy z tego, że takie przedstawianie biznesu może mieć negatywne skutki społeczne. Być może właśnie dlatego wielu Polaków nie dostrzega korzyści płynących z działalności prywatnych firm.
Rok uważa, że w Polsce potrzeba debaty na temat roli biznesu we współczesnym społeczeństwie, a także zwrócenia większej uwagi na „konsumencki aspekt CSR-u”. Rok pisze, że mamy do czynienia z nowym zjawiskiem, które przejawia się w bojkotowaniu przez konsumentów konkretnych produktów lub firm. Podkreśla on także, że rok 2005 był dla CSR w Polsce przełomowy i liczy, że będzie następowała dalsza profesjonalizacja tej dziedziny.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj