W magazynie Outdoor Media pojawił się artykuł Magdaleny Szozdy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu.
Autorka stwierdza, że: „reklama społeczna traktowana jest jak brzydsza siostra reklamy produktowej” oraz, że polski rynek nie docenia znaczenia działań z zakresu komunikacji społecznej i marketingu. Z tego powodu Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska postanowiło rozpocząć edukację środowiska marketingowego oraz medialnego w zakresie działań CSR. W tym celu został stworzony specjalny program „Marketing dla Przyszłości”, w ramach którego organizowana jest m.in. akcja „Pij mleko! Będziesz wielki”.
Poza tym w artykule znajdujemy opis i podsumowanie sukcesów kampanii promującej spożywanie mleka, której hasło promocyjne osiągnęło rozpoznawalność wśród aż 97 proc. badanych. Szozda podkreśla, jak ważne w tego typu kampaniach są zarówno charakter przekazu, zadbanie o odpowiednią rozpoznawalność i kanały komunikacji oraz współpraca z osobami, które mogą stać się wzorcem dla młodych ludzi. (mk)