poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCSR według zarządzających

CSR według zarządzających

Economist Intelligence Unit przeprowadził kolejne badania wśród wyższej kadry zarządzającej w krajach europejskich, dotyczące ich poglądów na związek CSR z wizerunkiem firmy. Jedynie 9% wyższej kadry zarządzającej uznało, że CSR jest ważny dla inwestorów. 4% respondentów odpowiedziało, że prowadzenie działań CSR przez firmę jest znaczące dla jej klientów. Badani stwierdzili, że inwestorzy w dużo większym stopniu zwracają uwagę na jakość produktów i usług (75%), poziom zarządu firmy (67%) oraz jej reputację (63%). Wymienili także wizerunek firmy w mediach (33%) i silne zarządzanie (31%) jako kwestie ważne dla inwestorów. Na pytanie, kto prowadzi działania CSR w firmie, 48% odpowiedziało, że zarząd. 10% uznało, że działania takie prowadzi dział komunikacji firm.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj