O tym, jakie są zapotrzebowania klientów w najbliższych latach mówi raport TollFreeForwarding.com, na który powołuje się prdaily.com.
Badanie przeprowadzono na próbie 2000 amerykańskich konsumentów. Aż 75 proc. z nich jest zdania, że organizacje mogą zrobić więcej w celu zwiększenia lojalności. Ankietowani zauważają bowiem, że firmy kładą na ten aspekt zbyt mały nacisk. „Warto, by koncentrowały się przy tym na społecznej odpowiedzialności biznesu i wykorzystywały do tego media społecznościowe”. To właśnie zaangażowanie w CSR, a nie promocje czy zniżki, ma dla nich większe znaczenie przy wyborze marki. Jeden z respondentów mówi wprost: „Wolę wybrać tę firmę, dla której ważne jest środowisko, bo wiem, że w swojej ofercie ma dobrej jakości produkty”.
Kolejnym tematem poruszonym w raporcie TollFreeForwarding.com było zaufanie. Marki mogą je zdobyć na przykład przez wprowadzenie jasnej polityki w zakresie informowania o treściach reklamowych. Jak czytamy bowiem, ankietowani przyznali, że mają problem z ich rozpoznaniem. Potwierdzają to także badania naukowców z University of Georgia Grady College, które mówiły o tym, że wielu konsumentów nie klasyfikuje sponsorowanych artykułów jako reklamy – czytamy w prdaily.com. (mw)