„Cudowna kampania Warmii i Mazur” będzie promować region w siedmiu europejskich krajach: w Polsce, Niemczech, Czechach, Belgii, Litwie, Słowacji i na Ukrainie. Budżet projektu to ponad 9 mln zł.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „cudownie”, które uzupełniane jest szeregiem dopowiedzień takich, jak: „Cudownie! Złapać luz”, „Cudownie! Odkrywać”, „Cudownie! To poczuć“. W projekcie pokazane zostały najpiękniejsze zakątki Warmii i Mazur, ale nawiązuje również do znanych postaci jak Mikołaj Kopernik oraz ciekawych wydarzeń, np. bitwa pod Grunwaldem.
„W kampanii chcieliśmy wykorzystać to, co udało się już osiągnąć dzięki akcji »Mazury cud natury«, która zbudowała w świadomości Polaków poczucie, że Mazury to wyjątkowe miejsce. Tamte działania skupiały się przede wszystkim na przekazie wizualnym podkreślającym piękno przyrody. My dołożyliśmy do tego emocje i w ten sposób powstał spójny i całościowy komunikat” – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny i zarządzający RedComm.
Spoty zostaną wyemitowane m.in. w Polsacie, TVN, TVP1, Discovery Channel, FOXLife, TVN Style, Comedy Central czy BBC Knowledge. Mazury są też promowane na billboardach, w Internecie, pociągach Eurocity i Intercity oraz na nośnikach outdoorowych.
Do końca października region będzie reklamowany m.in. za pomocą spotów emitowanych w najpopularniejszych telewizji, w internecie, na billboardach i nośnikach outdoorowych. Autorem strategii i kreacji jest agencja RedComm i Studio Gravite. Wykonawcą kampanii jest firma Ecorys Polska.