Superstacja donosi, że aktorka, która najpierw wystąpiła w reklamie wyborczej PO, a dwa lata później PiS-u, zmienia zawód. Teraz chce się zajmować PR-em.
Zaangażowanie Cugier-Kotki w politykę, jak przekonuje reporter Superstacji, nadszarpnęło jej wizerunek. Do tego, po udziale w politycznych spotach, aktorka stracić miała pracę i obecnie ma problemy ze znalezieniem innej. Dlatego zdecydowała się otworzyć własną firmę – agencję PR-owską. „Będzie zatrzęsienie klientów” – o otwierających się PR-owskich perspektywach dla Cugier-Kotki mówi Piotr Tymochowicz. Jego zdaniem wśród potencjalnych klientów nie będzie raczej instytucji takich, jak: banki, szpitale czy firmy farmaceutyczne, ale wizerunkowymi usługami aktorki powinno zainteresować się środowisko show biznesu.
Była aktorka ma szanse na sukces w biznesie, o ile sama najpierw poprawi własny wizerunek podsumowuje psycholog Izabela Kielczyk.(ał)