W marcu 2020 roku agencja INSIGNIA rozpoczęła współpracę z marką Cukier Królewski. Działania na rzecz klienta obejmują współpracę z influencerami, prowadzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych, zakup i planowanie mediów online, a także tworzenie materiałów wideo oraz aktywności z zakresu CSR-u.
Po stronie agencji obsługą tego klienta zajmują się: Łukasz Skalik, Creative Director, Jakub Smorawski, Copywriter, Dominik Wąsik, Senior Art Director, Anna Ortman i Monika Matysiak, obie na stanowisku Social Media Managerów, Anna Wyród, Media Manager, Katarzyna Kijas, Strategic Director, Grzegorz Paliś, Influencer Marketing Manager, Katarzyna Hycka, Client Service Manager, oraz Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer.
Współpraca ma potrwać do lutego 2021 roku. Umowa dotycząca całorocznej komunikacji została zawarta w ramach zapytania ofertowego, natomiast prowadzenie kanałów social media marki jest wynikiem wygranego przetargu. Strony nie udzielają pozostałych informacji. (kd)