Od 1 lutego 2019 roku Cut the Mustard zajmie się prowadzeniem kanałów marki H&M w mediach społecznościowych w Polsce oraz na czterech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej: czeskim, słowackim, rumuńskim i węgierskim. W zakres obowiązków powierzonych agencji wchodzą m.in. strategia, kreacja i egzekucja działań specjalnych w social mediach klienta, a także analiza i raportowanie wzmianek o marce w portalach społecznościowych.
Po stronie agencji za prace na rzecz klienta odpowiada sześcioosobowy zespół, kierowany przez Łukasza Zarębskiego, Client Service Supervisora/Account Managera.
Firmy współpracowały ze sobą projektowo w ciągu ostatnich dwóch lat, m.in. przy wydarzeniach specjalnych „H&M Dworzec” i „H&M Music”, kiedy to agencja odpowiadała za ideę kreatywną i komunikację projektów. Cut the Mustard zajmowało się także aktywacją w social mediach „Walentynek bez cenzury” oraz realizacją działań content wideo w ramach „H&M Konfrontacji Stylów Męskich”.
Do nawiązania współpracy doszło w wyniku przetargu, a umowę podpisano na dwa lata. Dotychczas H&M korzystało z usług Grupy K2. (bm)