poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCut The Mustard wypromuje FIT SHOP Reeboka

Cut The Mustard wypromuje FIT SHOP Reeboka

Cut The Mustard odpowiada za kompleksową obsługę firmy Reebok od stycznia 2017 roku. Obecnie agencja prowadzi kampanię Reebok FIT SHOP i Reebok TV.

FIT SHOP to sklep zlokalizowany na Pl. Trzech Krzyży, w którym można płacić wysiłkiem. Aby skorzystać z tej możliwości, trzeba wykonać wylosowane zadanie treningowe, za które otrzymuje się specjalną walutę DELTA. Prezentowane są na niej wizerunki ambasadorów marki m.in. Joanny Jędrzejczyk, Andrzeja Wrony i Karola Kłosa.

Oprócz prowadzenia kampanii, Cut The Mustard zajmuje się współpracą z influencerami, dbaniem o PR miejca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikacją całego przedsięwzięcia.

W ramach wsparcia powyższych działań, agencja uruchomiła także Reebok TV – telewizję internetową, która dostępna jest na profilu marki na Facebooku. Transmituje ona spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi oraz treningi na żywo.

Kampania Reebok FIT SHOP potrwa do końca wakacji.

Reebok korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj