poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCyfrowy blejtram nowym gadżetem internautów. Dla firm mniej pożyteczny

Cyfrowy blejtram nowym gadżetem internautów. Dla firm mniej pożyteczny

„Facebook jest internetową książką telefoniczną, Twitter to internetowa agencja informacyjna. W przypadku Tumblra 26-letni David Karp stworzył sieciowy blejtram dla obrazów, wart 800 mln dolarów” – czytamy w magazynie Forbes. Tumblr jest idealnym miejscem ekspresji dla twórców, zwłaszcza sztuk plastycznych. Czy również dla firm?

Serwis Karpa wyróżnia się intuicyjną obsługą oraz minimalizmem. Internauci mogą publikować zdjęcia, obrazy lub wpisy przy pomocy 7 przycisków, tworząc własne blogi. Codziennie powstaje ich 120 tys., łącznie jest ich ponad 86 mln.

Jak czytamy, Tumblr jest dobrym narzędziem promocji dla młodych artystów, którzy przy jego pomocy mogą stworzyć internetowe portfolio. Czy może być także, jak Facebook i Twitter, narzędziem usprawniającym komunikację z klientami? Jak zauważa analityk Forrestera Zach Hofer-Shall, Twitter i Facebook nastawione są na dialog, a na Tumblr komunikacja jest bardziej jednostronna.

Nie oznacza to jednak, że firmy nie mogą skorzystać z potencjału serwisu. Tumblr jest szczególnie popularny wśród internautów w przedziale wiekowym 18-24. Oznacza to, że może być przydatny firmom, które chcą dotrzeć do konsumentów właśnie w tym wieku. (ks)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj