Cypr jest promowany nowym logo – podaje in-cyprus.philenews.com. Jak czytamy, zmianę przedstawił wiceminister turystyki kraju, Savvas Perdios.
Źródło przekazuje, że Perdios podczas konferencji 28 czerwca 2021 roku zaznaczył, że „czas, w którym słońce i morze były jedyną tożsamością produktu turystycznego Cypru, dobiega końca”. „Chcemy wykorzystać nową identyfikację, aby pokazać światu, że turyści mają znacznie więcej do odkrycia i że Cypr posiada także niesamowitą różnorodność kultur, grup etnicznych i ludzi” – zaznaczył.
Stare hasło i logo, źródło: youtube.com/Visit Cyprus
Nowa prezentacja logo, źródło: youtube.com/Visit Cyprus
Oprócz tego wiceminister poinformował, że odświeżone logo ma „dużą elastyczność”, ponieważ może zmieniać kolory, kształty i ulegać innym transformacjom, by dostosowywać się do przedstawianych form turystyki, np. rowerowej czy gastronomicznej – dowiadujemy się.
Savvas Perdios, odpowiadając na pytania podczas konferencji, poinformował także, że ma nadzieję, że „z pomocą nowej tożsamości turystycznej” (a także wprowadzanych szczepień przeciw COVID-19) Cypr ma szansę próbować przedłużać sezon turystyczny. Chodzi o ponowne zapraszanie zwiedzających w czasie luzowania obostrzeń związanych z pandemią – czytamy.
Źródło: youtube.com/Visit Cyprus
(kd)