W Dzienniku ukazał się artykuł Mariusza Gruzy na temat ruszającej 6 października akcji promującej Warszawę. Jak twierdzi autor, stolica „stoi przed wielką szansą pokazania światu, że jest dynamicznie rozwijającym się europejskim miastem”.
W artykule czytamy, że na początku października w CNN ruszy emisja 240, na razie owianych tajemnicą, spotów promujących miasto, a ekipa amerykańskiej telewizji przybędzie do Warszawy, skąd na żywo nadawać będzie swoje programy. Spot reklamujący stolicę jest już gotowy i ma trwać 30 sekund, pojawią się w nim znane miejsca takie, jak: Nowy Świat, gmach BUW czy Rynek Starego Miasta. Ścieżką dźwiękową do filmu jest jeden z utworów Chopina. W tym tygodniu ruszy także emisja programu „Eye on Poland”, który ma być nadawany na żywo z najbardziej charakterystycznych miejsc stolicy.
Cała inicjatywa ma na celu wypromowanie miasta jako nowoczesnego, przyjaznego biznesowi i inwestorom oraz wykreowanie jego silnej marki. Autor podkreśla, ze wiele uwagi dziennikarze stacji mają poświęcić Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie uważanej za jedną z najdynamiczniej rozwijających się na świecie. (mk)