poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCzas reakcji na Facebooku nie zawsze ma znaczenie

Czas reakcji na Facebooku nie zawsze ma znaczenie

Większość internautów (86 proc.) satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebookuwynika z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego we współpracy z SW Research.  

Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a 20 proc. badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.

Co ciekawe, aż dla 15. proc. ankietowanych czas reakcji nie ma znaczenia, bo nie mają oni specjalnych oczekiwań dotyczących tego, jak szybko powinna odpowiedzieć im firma na Facebooku.

 

Metodologia:

Badanie przeprowadzono przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong we wrześniu 2016 r. Wykorzytano metodę wywiadów on-line (CAWI) na grupie 1209 osób korzystających z Facebooka.

Czytaj także inne badanie On Board i SW Research dotyczące przedsiębiorstw familijnych

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj