piątek, 24 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościCzego PR-owcy mogą się nauczyć od społeczności internetowych?

Czego PR-owcy mogą się nauczyć od społeczności internetowych?

Branża PR powinna korzystać z reguł wypracowanych przez środowisko portali społecznościowych – przekonuje Trevor Young z portalu marketingmag.com.au.

Według autora najważniejszą regułą komunikowania się członków portali społecznościowych powinna być przejrzystość. Reguła ta odnosi się nie tylko do postawy otwartości wobec rozmówcy, ale również do używanego języka, który powinien być możliwie prosty i zrozumiały dla jak największej liczby osób. „Zhumanizuj” wysyłaną informację, a ludzie zaczną ci ufać. Istotą portali społecznościowych jest ludzka potrzeba nawiązywania kontaktów, również osobistych. Dlatego w świecie „offline” także należy kłaść nacisk na taką formę komunikacji i spotykać się osobiście z klientami i współpracownikami, kiedy tylko to możliwe – zaznacza autor. (ks)

Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj