W programie Marketing Mix Radia PiN przeanalizowano kampanię reklamową Constaru. „Niezwykła, bo antykryzysowa, niezwykła, bo ma nie tyle budować, co odbudowywać markę” – komentują dziennikarze radia. Dla klientów uruchomiono specjalną infolinię, zatrudniono rzecznika prasowego – osobę odpowiedzialną za komunikację z mediami, bo to z komunikacją zewnętrzną zakład miał dotąd problemy.
Adam Łaszyn, specjalista PR z Alert Media wypowiada się na temat kampanii: -„Zabrakło wątku PR-owego(…) Constar musi uczynić bardzo dużo, żeby przekonać konsumentów, że nie ma już problemów z jakością oferowanego na rynku mięsa, do tego trzeba przekonać dziennikarzy”. -„Celowo nie uprawiamy działań PR-owskich ze względu na cały czas toczące się śledztwo. Z kampanią PR-owską wejdziemy w momencie, jak tylko się skończy” – wyjaśnia rzecznik prasowy grupy Animex, Andrzej Pawelczyk – „ Odbudowanie zaufania do marki kosztuje znacznie więcej niż stworzenie nowej” – wyjaśnia Adam Łaszyn. – „Inwestycje, których dokonaliśmy w budowę tej marki nie powinny być zmarnowane” – odpowiada rzecznik Constaru.