1 stycznia 2009 roku Tomasz Czudowski został nowym dyrektorem marketingu mBanku. Na stanowisku tym zastąpił Szymona Miderę, który odszedł z firmy w lipcu 2008. Od tego czasu kluczowe decyzje podejmował Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku i Marketingu Bankowości Detalicznej, oraz Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor Biura Komunikacji i Zarządzania Marką.
Czudowski będzie odpowiadał za działania związane z komunikacją marki (reklamę, PR, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy), a także za sprzedaż przez Internet. Do jego obowiązków należeć będzie również dbanie o spójność wizerunku marki mBank w Czechach i na Słowacji.
Czudowski ma blisko 10-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, sprzedaży, a także budowaniu i prowadzeniu projektów internetowych. Ostatnio odpowiedzialny był za stworzenie i realizację strategii marketingowej podczas wprowadzania na rynek internetowego biura podróży fly.pl. Wcześniej pracował w Telekomunikacji Polskiej, gdzie odpowiadał za rozwój internetowego kanału sprzedaży oraz obsługi klientów. W firmie AMG.net, jako project manager, zaangażowany był między innymi w tworzenie pierwszych serwisów internetowych mBanku oraz MultiBanku. (kk)