niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzy agencje PR traktują media społecznościowe jako przydatne?

Czy agencje PR traktują media społecznościowe jako przydatne?

W ostatniej sondzie zapytaliśmy o to, czy agencje PR powinny korzystać z serwisów społecznościowych takich, jak Twitter czy Facebook. Choć duża część respondentów odpowiedziała twierdząco, to jednak wśród naszych Czytelników znalazła się dość znacząca grupa PR-owców sceptycznie nastawionych do tych narzędzi.

Szczegółowe wyniki sondy znajdują się w dzisiejszym newsletterze, jeśli nie otrzymują go Państwo na swoją skrzynkę, zapraszamy do bezpłatnej subskrypcji.

A dziś pytamy Czytelników o to, jaki wpływ na odbiór rankingów oceniających branże PR mają kontrowersje wokół badania Home&Market?  Zagłosuj w sondzie i ją skomentuj.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj