To pytanie często spędza sen z powiek niejednego specjalisty z tej branży. I choć zdania bywają podzielone, my udowodnimy, że TAK.
PR to w dużej mierze media relations, a PR-owcy maja narzędzia i możliwości do sprawdzania cyklu komunikacyjnego i do ewaluacji tych działań.
Trzeba jednak wiedzieć, po które narzędzia i w jakiej sytuacji sięgnąć. Często same liczby nic nam nie powiedzą. Musimy zmierzyć się z takimi danymi, jak dotarcie do grupy docelowej, „umiłowany” przez wielu PR –owców ekwiwalent reklamowy, ocenę wydźwięku publikacji. Jak wykorzystywać te narzędzia, żeby nie wpaść w pułapkę manipulacji wynikami? Jak monitorować social media,? Jak badać świadomość i wizerunek marki? Jak wykorzystywać w służbie PR-u modele ekonometryczne? Jak udowodnić szefowi, że PR przekłada się na pieniądze?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzi dostarczy szkolenie zorganizowane przez PRoto.pl, IMM i OMG Metrics – „Mierzenie efektów PR” już 30 czerwca w Warszawie.
Zapisz się już teraz!