środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzy Kraków musi się promować?

Czy Kraków musi się promować?

W Gazecie Krakowskiej znajdujemy tekst o potrzebie promocji Krakowa. Zastanawiali się nad tym uczestnicy pierwszego spotkania konsultacyjnego zorganizowanego przez magistracki Wydział Promocji. Obecnie przygotowywana jest strategia promocji na lata 2008-2012. Mateusz Zmyślony z agencji Eskadra chce w nadchodzących latach przyciągnąć do Krakowa turystów bardziej zamożnych i wyrafinowanych. Przyczynić się mają do tego wybudowanie centrum kongresowego i rozwijanie oferty kulturalnej. Barbara Janik, dyrektor Biura ds. Euro 2012, uważa, że miasto powinno promować się także poprzez kulturę fizyczną, w tym sławne kluby sportowe.

Zdaniem Zofii Gołubiew, dyrektorki Muzeum Narodowego w Krakowie, rozwój i promocja powinny się koncentrować na kulturze, a Kraków powinien być czysty. Wiesław Jopek, prezes Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej, uważa, że ważna jest kuchnia krakowska i miasto powinno się skupić na imprezach, które wykorzystują jej zalety. Ludwik Miętta-Mikołajewicz uznaje, ze Kraków powinien skupić się na Euro 2012. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj