We wtorkowym programie Media Marketing Reklama Radia TOK FM można było wysłuchać rozmowy o markach. Gośćmi Roberta Pagacza byli Dorota Szczerbicka, PR-manager Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Promarka, Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia i profesor Andrzej Falkowski, kierownik katedry Psychologii i Marketingu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Zastanawiano się, czy produkty niemarkowe są gorsze od markowych i jak skutecznie zarządzać marką, by odnieść rynkowy sukces.
Komentowana była kampania zorganizowana przez Stowarzyszenie pod hasłem: Czy ufasz anonimom? -„Pytanie ma skłonić konsumentówdo zastanowienia się, czym jest dla nich marka, czy odgrywa jakąś rolę.” – wyjaśnił Krzyżewski. -„Marka może poprawić jakość naszego życia, codziennie musimy coś kupować, ważne, żeby te zakupy nie były obciążone ryzykiem, żeby życie było łatwiejsze”- dodał.-„Imię marki opisuje nasze oczekiwania i to, co się stanie, jeśli sięgniemy po tę markę, nie po inną” – skomentowała PR Manager Stowarzyszenia. „Markowość jest ważna w zachowaniach konsumenckich” – zaopiniował Falkowski – „konsument musi się czymś kierować, marka jest właśnie czymś takim, co skłoni konsumenta do zakupu. Musi sobie zadać pytanie, czy chce mieć maksimum czy minimum wysiłku, dana marka pozwala mu to zrealizować, oszczędzać czas na zastanawianiu się”.
Poruszono temat popularności sklepów niemarkowych, a także produktów podobnych, które skutecznie mogą popsuć dobre imię marki. Rozmawiano również o rosnącej świadomości wśród konsumentów. Okazuje się, że zaangażowanie społeczne lub proekologiczne firmy jest coraz częściej nagradzane zakupem jej produktów. Programowi towarzyszyła sms-owa sonda : czy marka jest dla Pani/Pana ważna. Dla słuchaczy radia TOK FM okazała się istotna.