niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzy Poznań jest skuteczny?

Czy Poznań jest skuteczny?

Polska Głos Wielkopolski donosi o projekcie promocyjnym Poznania. Miasto zaprezentowało właśnie nowe logo oraz hasło promocyjne. „Jesteśmy skuteczni”, to przesłanie wizerunkowej kampanii stolicy Wielkopolski.

Jak wynika z tekstu, skończyły się czasy „niespójnej, nieco siermiężnej i tracącej myszką” promocji Poznania. Teraz miasto ma kojarzyć się z nowoczesnością i markami takimi, jak Allegro, Festiwal Malta czy Stary Browar – znanymi nie tylko w Polsce, czytamy. Hasłem nowej kampanii przygotowanej przez agencje Just jest „POZnań „Miasto know how”. Ma ono podkreślać, że mieszkańcy stolicy Wielkopolski wiedzą, jak osiągać sukces. Towarzysząca odsłonie nowego logo i sloganu promocyjnego akcja kosztować ma 3 miliony złotych, podaje dziennik.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj