Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała i zrealizowała kampanię promującą zdrowe nawyki żywieniowe, kształtowane u uczniów zerówek oraz klas I-III szkół podstawowych. W ramach akcji powstało wideo z udziałem Julii Kamińskiej i Jarosława Boberka.
Najpierw na YouTubie ukazał się film „HIT lata 2016”, w którym aktorzy trenują przed wykonaniem niezidentyfikowanego utworu.
Tydzień później pojawił się kolejny film.
W piosence promującej program Agencji Rynku Rolnego „Owoce i warzywa w szkole” aktorzy pytają: „Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?”. Wideo ma zachęcić rodziców do refleksji nad nawykami żywieniowymi swoich dzieci oraz do sprawdzenia, czy placówka, do której one uczęszczają, przystąpiła do unijnego programu „Owoce i warzywa w szkole”.
Zaplanowano również utworzenie aplikacji karaoke. Dzięki niej rodzice wraz z dziećmi będą mogli wspólnie się bawić, odtwarzając tekst oraz choreografię piosenki.
Klip został skomponowany przez Andrzeja Smolika. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja Codemedia, za produkcję i postprodukcję materiałów filmowych – studio filmowe Propeller Film.
Kreację kampanii przygotowali Teresa Biernacka i Piotr Płachecki z Fabryki Komunikacji Społecznej, materiały wyreżyserował i zrealizował zdjęcia Michał Rułka.
(ak)