Trwają zapisy na szkolenie, które odbędzie się już w czwartek 22 sierpnia 2024 roku o godzinie 12:00. Szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?” organizuje Instytut Monitorowania Mediów.
Spotkanie będzie poświęcone temu, w jaki sposób kontrolować wizerunek marki we wszystkich mediach. Wydarzenie poprowadzą Miłosz Sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.
Eksperci opowiedzą o tym, czym kierować się przy wyborze najlepszego narzędzia do monitorowania mediów i na jakie funkcjonalności zwracać uwagę. Podczas wydarzenia będzie też mowa m.in. o rozwiązaniach wykorzystywanych w IMM, różnicach między podstawowymi pojęciami w monitoringu mediów czy korzyściach płynących z baz danych publikacji.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy przez stronę.