Dziękujemy wszystkim czytelnikom, którzy wzięli udział w głosowaniu na nowy layout PRoto. Wygrał projekt nr 4. Zagłosowało na niego 187 osob, spośród 506 głosujących.
Ta prosta i przejrzysta wersja układu strony stanie się podstawą do zmian na naszym wortalu. Przy okazji ogłaszamy nazwiska zwycięzców, którzy w najciekawszy sposób uzasadnili swój wybór (nawet gdy niekoniecznie zgadzał się z opinią większości).
Bożena Giemza
Głosuję na ostatni projekt (4). Minimalizm w grafice, kolorystyce, sprawia, że strona jest czytelna i nieprzeładowana. Delikatne oramkowanie rodziela informacje i pozwala na szybkie dotarcie do interesujących miejsc – a oto chyba chodzi!
Radek Popiel
Pierwszy ma dobre żółte belki. Trzecia propozycja ma czerwone menu. A gdyby to połączyć? Ale menu jest ważniejsze więc imho najlepsza jest propozycja trzecia. Przejrzystość. A rozkład newsow jest generalnie dobry, więc w końcu proto idzie w dobrym kierunku. 😉
Monika Mück
Od lat jesteście najlepszym serwisem PR i Wasza strona z szarym menu towarzyszy (a przynajmniej powinna towarzyszyć!) w pracy szerzy “pijarowcowców”. Nie zmieniajcie tego! Szare jest piękne! Dodatkowo, w nowym layoucie superwyraźne są żółte nagłówki, co razem z Waszą “tradycyjną” szarością (w tym wypadku BARDZO pozytywną!) daje naprawdę świetne połączenie! Szare jest i – mam nadzieję! – będzie górą!!! 🙂
Nagrody książkowe prześlemy pocztą.